вторник, 22 апреля 2014 г.

Ziua de azi

Hei,buna!!!!!!!!!!!!!!!!
Astazi m-am sculat pe la vreo 8:30 si daca am vazut ca e frumos afara hai sa mincam afara.Dupa ce am mincat am stris masa si am mai stat cu varmea Dana pe sait.Daca am vazut ca ne plictisim eu am avut idea de a ne duce afara si sa ne intindem pe iarba.Dupa ce am stat jumate de ora pe afara si am vazut ca nu vine bunica am intrat iar in casa,si iar la comp.Mai stam noi vreo cinci minute si iata c intra bunica in casa.Noi iar afara!Stam noi cit stam si ne vine pofta de stadion ...Cu voia lu bunica am fost si la stadion.Acola neam intilnit cu niste fete de seama noastra si neam jucat cu mingea,caci ele aveau minge.Acum cu vreo 5 minute in urma am intrat in casa si hai sa scriu ceva pe blog.
Deci asa mi-am petrecut eu azi pina acum ziua.Cine stie ce va fi pina deseara!

Комментариев нет:

Отправить комментарий