четверг, 12 июня 2014 г.

Bancuri de pe vremurile noastre!!!

Salutari tuturor care au bancurile in singe si care nu pot trai nici macar o clipa fara umor!
Astazi am decis sa pun si eu citeva glume pe blog.Desigur ca nu pedegeaba.Vreau sa pun eu niste glume poate mici dar interesante pe blog pentruca in ziua de azi multi dintre noi au asa numita fata lunga si poate ca unii dintre voi va veti inveseli.Stam eu azi pe net si am dat si eu peste aceste bancuri si mau umplut cu veselie.Si cum eu nu pot sa nu spun glume altora fie cit de batrini dar daca nu le spun nu sint implinita pentru ca nu am impartasit cu altii veselia.De acea ma gindesc ca macar odata pe saptamina sa postez si eu ceva lume interesante care dragii mei sa va unfle cu energie pozitiva si sa va mai alunge din tristete.Eu nu vreu sa trag de timp asa ca mai jos am pus citeva glume.
Prima dintre toate va fi o poiezie care este romano-franceza sper ca vati dat seama ce insemna!
Je m'appelle Vasile Mure
Je veni de la padure
Je gasi nevasta-n pat
Se randez vous cu-n alt barbat
Quand je preparai ciomagu'
Mon amie sarise gardu
Il tombeau dans la urzici
Sur son fund numai basici...!
Mai departe veti avea numai bancuri fara poiezii asta am gasito  la intimplare si de asta vam puso.

-De ce ai furat masina asta?

-Ma gindeam ca nu are stapin.
-De ce te-ai gindit asa?
-Masina statea la poarta cimitirului!

La restaurant:

-Domnule,veti comanda o masa?
-Nu,voi minca depe podea.

Комментариев нет:

Отправить комментарий