четверг, 26 июня 2014 г.

Am revenit pe BLOG/Jurnal scris de mîna sau jurnal online?

                                      Salutare tuturor!
Astazi am revenit pe blog dupa o perioada mai mare de jumate de luna iunie.Sper ca va intrebati de ce nu am postat atita timp indelungat?Pai eu de obicei nu prea lipsesc depe blog insa in ultima perioada a fost o vreme destul de trista,mai ales pentru bunica mea.Luna aceasta strabunica mea,depe tata,a decedat asa ca cred ca vati dat seama care a fost motivul lipsei mele.Pe linga asta mai punind si faptul ca au fost si praznice pe la noi prin ograda si ca deobicei buica trebuie sa ma deranjeze cu ajutatul.Deasemenea cred ca va intrebati ce este cu ,,Jurnalul scris de mîna sau jurnalul online''.Pai acum pe Youtube jurnalele personale si de multe ori pe Tpu se gasesc jurnalele online.Deci cred ca este mai bine sa aveti un jurnal persona(adica scris de mina)decit unul online.De ce?Pai eu cred asa pentru ca un jurnal online poate fi ori furat ori ster de niste persoane care isi baga nasul pe unde nu le fierbe oala.Insa un jurnal personal(reamintesc scris de mina)poate fi ascuns undeva secret si doar tu sa stii de el.Deobicei multi spun sa le facem de mina(acasa)dar eu cred ca este mult mai simplu sa-l cumperi decit sal faci singur.Pe linga asta este si mult mai usor pentru noi(te-ai dus la librarie iti alegi unu care iti place mai mult il procuri iti cumperi si un pix colorat si tadam jurnalul este gata).Si asa putem incepem sa scrim ce facem si cum ne petrecem vacanta.De obicei este mai usor sa-ti aduci aminte de clipe frumoase recitind ci nu cindindute ce a fost odata.
                                 Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Комментариев нет:

Отправить комментарий