воскресенье, 1 июня 2014 г.

Ziua copilului!

                    Salut la toti cei care urmaresc blogul meu!
Astazi eu vreu sa postez ceva ce ar fi trebit demult sa postez(clar nu de foarte mult timp dar totusi ieri trebuia sa postez acest post).Ieri eu adica noi cei din noul ansamblu Briulet am dat un simplu concert pentru ziua copilului.Aceata sarbatoare ar fi trebuit sa fi avut loc azi ci nu ieri.Oricum a fost si ieri distractiv si eu cred ca bine o fos ca am facut ieri ziua copilului caci azi e foarte trist afara.Sa incepem cu povestitul la istoria zilei de ieri.Cel mai frumos lucru pe care lam simtit eu ieri pe scena este acem sentement de incredere in sine si de a fi ceia ce esti cu adevarat.Desi am dansat un singur dans mia placut destul de mult si foarte bine mia parut ca mam descurcat cu acele miscari care pursisimplu nu le executam ca lumea in zilele de repetitie.Ieri a fost foarte bine,multa dispozitie pozitiva si foarte multe aplauze calduroase.De multe ori ma intreb de ce as astepta cu nerabdare aceasta zi daca nu am niciun eveiment cu care sa ma laud sau ceva de genul.Dar uite ca de acum inainte no sa mai am acea impresie.Cu ajutorul dansurilor acum voi avea o noua oportunitate de a ma distra la aceasta sarbatoare.De asemene ieri am primit cite o inghetata si cite un pachet incare se afla un pachet de bastonase dulci cite un suc si un fel de prajiturele foarte fine.De oarece eu nu am potut sa fac nicio poza cu nimeni nu am chip sa pun si niste poze de la concert sau de la aceasta sarbatoare.

Комментариев нет:

Отправить комментарий