вторник, 27 мая 2014 г.

Ziua de azi!Ma dor miinile!!!

                              Salut la toti cei care le plac blogurile!
Astazi a fost o zi foarte si foarte incrcata.Pe la vreo opt dimineata am iesit din casa si pe la vreo unu dupa amiaza am venit acasa.Dupa ce am mincat bunika si eu am stat putin si neam odihnit.Pe la vreo trei dupa amiaza am avut de lucru din cap pina in picioare.De obicei eu nu spal rufele dar iata ca bunika mia astazi nu reusea sa le faca pe toate.Asa ca pina ea a prafit in gradina eu am avut de spalat.Dupa ce am spalat eu am maturat putin in ograda pentru ca bunicii mei au vie cataratoare si acum floarea sa cade si avem de maturat de la doua pina la trei ori pe zi.Dupa ce am terminat eu cu maturatu bunika iar cu lucrul ei hai siom uda in gradina.De fapt eu nu spun cai greu sa uzi numai ca stropitoarea are undeva zece litri si pe mina daca ma dureau miinele de la spalat acum miinele mele ma dor mai tare ca niciodata.Pe la vreo sapte dupa amiaza am mincat caci tocmai venise si bunicul de la prasit si acum va postez acest post.Dupa ce voi posta eu am sa fac o baie ca am impresia ca daca intru eu in baie cu forta sa ma scoti dar oricum nu ies.Paaaaaaaaaaaaaaa!

Комментариев нет:

Отправить комментарий