пятница, 16 мая 2014 г.

Ce as vrea eu la inceput de an scolar sa-mi cumpar!

                                                       Salut la toti!
Eu sint o fata care pina acum nu mi-am dat seama cit de mult iubesc scoala.Si stiti de ce?Daca nu va spun eu.Pai azi mi-am dat seama ca iubesc cu adevarat scoala pentru ca am dat peste niste filmulete pe youtube cum ca in tarile din U.E fete au voie singure sa-si aleafa pentru scoala rechizite,ghiozdane(genti),uniforma si altele.Eu tot cautind pe Google niste lucruri care m-au facut sa iubesc aceasta scoala.Eu,deasemenea stiu ca e sfirsit de an scolar si ca toti vor sa vie mai repede vacanta mare si sa se distreze la maxim.Dar totusi! 
Eu mai jos am pus niste poze!Sper sa va trezeasca si voua aceleas sentimente.







Комментариев нет:

Отправить комментарий