четверг, 22 мая 2014 г.

Cum am pentrecut eu ziua .

                                                             Salut la toti!
Azi eu am decis sa povestesc ceva dinviata mea si anume cum miam petrecut ziua .Astazi este o zi cu soare si foarte frumoasa.Mai sint si timpuri cind soarele isi ascunde fata cea frumoasa.Chier de e soare si e bine azi nu prea mia placut pentru ca am avut doua evaluari finale.Mai am si inca de vazut daca ma ajuta agenda despre care vam spus aseara si parca pina acum da.Ce mai nou azi o fost e ca o inceput sa scoata la muzica notele pe semestru.Mai am o veste care ma intristat destul de mult si anume ca miine o sa dam evaluare finala la matematica.Pe azi eu am de spus caa am sa fac modificari in agenda pentru ca am de repetat la matematica un maual de 2 sute si ceva de pagini.Asa ca cit timp voi va distrati valerica tre sa stea cu cartea-ndinti ca sa repete tot cea invatat.Da si apropo eu eram cea care iubea scoala nu spun o iuesc si acum dar cind vine vorba despre evaluari finale mai bine sa fie un cutrebur ori ceva ca sa scap de ia.Dar hai nui chiar asa rau cu ajutorul lui Dumnezeu poate trecem si peste asta.Azi dupa ce-mi fac temele poate sa ies cu vara mea din acealalta mahala pe stadion sau sa ne mai plimbam.Oare de ce exista scoala de ce nu e mereu vara si sa fe intruna vacanta mare.


Комментариев нет:

Отправить комментарий