суббота, 24 мая 2014 г.

Ce am de obocei la mine in geanta de scoala/marti.

                                                         Salut la toti!
Astazi am de gind sa va spun ce am de obicei la mine in genta de scoala asa ca in urmatoarele propozitii veti afla tot.Este foarte clar ca cei care ma stiu inca de la scoala stiu ce geanta am dar totusi am s-o descriu.Geanta mea este una roz cu o fata Barbie si are o breteluta mare.De obicei eu marti am 5 lectii asa ca in geanta mea se afla manualul de limba romana,de limba rusa,de istorie si nu in ultimul rind si cel de matematica (pe scurt mate),cred ca va intrebati care este a cincea lectie,a 5-a lectie este educatia fizica.Inafara de manuale am si caiete de la aceste obiecte.In geanta ca orice elev trebuie sa am un penal(cum vreti asai spuneti eu ii spun mai des penar).In acest penar nu ar trebui sa fie multe pixuri si nici sa nu fie prea mare.De obice in penarul meu se afla 3-4 pixuri si un creion simplu,radiera si ascutitoare.Pe linga aceste rechizite trebuie sa fie si o agenda pentru a avea in ce scrie temele pentru acasa.Eu in geanta mea mai am si servetele umede si uscate.De obicei imi trebuie si maculator.Ei bine in geanta mea se poate gasi si un portfard si in aceasta chestie se poate gasi un mini-parfum ,un balsam de buze de la Nivea,un mini-pieptene si desigur si niste elastice pentru par.Daca va intrebati ce port eu la educatia fizica,pai eu port iarna o pereche de pantaloni si un maiou si pe deasupra o masterca(cum vreti asa spuneti sau o vesta).Dar acum ca e aproape vara eu voi purta mai mult un maiou si niste colanti scurti pina la genunchi.Deci cam asta a fost si eu cred ca veti putea sa va aranjati putin gentile am invedere de cei care nu mai au idee ce sa mai puna in genta de scoala.Eu desigur voi face cindva si un video cu ce am in geanta ca sa va fie mai clar.Asta a fost tot ce am vrut sa va spun si sper sa va fi fost de folos.
                                                  Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Комментариев нет:

Отправить комментарий