среда, 21 мая 2014 г.

Ce am mai facut azi si ce m-am gindit.

                                                                   Salut,la toti!
Azi eu ma tot gindeam ca nu prea reusesc sa le fac pe toate.Desi eu recunosc ca sint putit inceata dar chiar asa inainte reuseam sa fac de tati si de toate (asa obisnuiesc eu sa spun).De oarece am privit ceva pe youtube cum ca casa reusesti sa faci de tati si de toate trebuie sa ai un planer(agenda pentru organizarea activitatilor,organizator) in care sa organizezi ziua urmatoare.Eu nu am de unde sa-mi cumpar asa ceva dar am descoperit ca nu e neaparat planer ci un caiet de dictando sau mate mai gros.Ei gata cu organizarea activitatilor sa trecem la ce am mai facut eu azi.Pai azi eu am fost ca de obicei la scoala si pe la vreo 14:30 eram acasa.Eu nu am ajuns singura acasa deoarece am o prietena care traieste mai departe de scoala trebuia sa se duca acasa pentru ca sa se schimbe si sa vie la club pentru ca aveam dansuri.Deci eu am acceptat sa vie la mine sa ne schimbam apoi sa ne ducem la repetitie.Pe la vreo 17:30 am venit de la dansuri si am mai stat eu si am privit televizorul dupa am facut niste teme pentru acasa si drept sa va spun nu am avut prea multe pentru ca marog timpul evaluarilor finale dar nu prea am dat evaluari finale.Evaluarile le-am dat numai la :limba rusa,religie,educatia muzicala si cam atit.Dupa ce am terminat cu temele pentru acasa am mai stat putin la televizor iar dupa la cina si pe urma la noutbuk.De vreo citeva zile nu prea am timp sa stau pe net.

Комментариев нет:

Отправить комментарий