вторник, 20 мая 2014 г.

Top 5 ciocolate preferate!㋡㋡㋡

                                       Salut la toti!
 Astazi a decis ca trebuie sa mai postez ceva pe blog si despre dulciuri.Asa ca m-am gindit ca nu ar fi rau sa fac un asa numit,,Top 5 ciocolate preferate''.Eu de exemplu iubesc toate ciocolatele in special cele cu umplutura din ciocolata.In genera sa luam asa eu cred ca nu exista copil sau matur ,deja depinde de virsta,sa nu iubesca ciocolatele sau dulciurile.De exemplu parintii mei ma tot certau inainte sa nu maninc asa multe ciocolate ca ma voi face foarte ,,slaba''.Dar hai punete cu Valerica.Sincer sa va spun odata mi-a fost rau de la ciocolate ca de atunci imi plac ciocolatele dar cu masura.Eu cred ca va va placea acest Top si sa va faca poate sa gustati si voi.Mai jos denumiri si foto daca se poate.
1.Ciocolata ,,Korona''                                                             
2.Ciocolata ,,Snickers''
3.Ciocolata,,Raffaello''
4.Ciocolata,,Bounty''
5.Ciocolata,,Brindusa''












Комментариев нет:

Отправить комментарий