воскресенье, 18 мая 2014 г.

Trei blogeri care vorbesc româna.

                                         Salut la toti!
Astazi am decis sa postez niste filmulete realizate de niste blogerite care vorbesc in limba româna.Aceste blogerite eu le-am descoperit cu o zi in urma.Desigur ca am vrut sa postez acest postam mai devreme dar ieri nu prea am avut timp.De ce ?Pai nu am avut timp pentru ca:
1.Ieri am invatat si si am avut ziua sporturilor.
2.Dupa ce am venit de la scoala a trebuit sa fac curatenie in casa.
3.Pe la vreo cinci dupa amiaza am iesit cu verisoara mea Liliana si prietena mea Valeria pe stadion si ne-am mai jucat cu mingea volei.
De acea si nu am postat prea mult.Sa ma scuzati!Mai jos aveti  denumirile blogerilor.
    1.Eliza Atudosie.                                                           
    2.Myss.terious.
    3.Laura Ditru.
    













  

Комментариев нет:

Отправить комментарий