понедельник, 26 мая 2014 г.

Ziua de ieri/duminica.!

                                                        Salut la toti!
Ieri a fost o zi foarte interesanta pentru mine cit si pentru verisoara mea.De obicei ma scol pe la vrio 09:00 dar ieri mam sculatpe la vreo 08:30.Pine mam trezit dea binelea a mai trecut poate inca o jumatate de ora.Pe urma am mai mincat iar mai apoi chiar de este duminica am facut curat cu bunica la mama ei.Dupa ce am facut curat eu iata ca iar m-o implut compu si iar pe odno si pe youtube.Dupa ce am stat vreo 3 ceasuri poate chiar si 4 in comp iata ca ma suna telefonul.Si ghicii cine era la telefon nu era nimeni alta decit varmea Liliana.Ce vroia?Pai ia ma sunat sa ma intrebe daca nu vreu eu sa ies pe stadion sa ne mai jucam, sa ne mai plimbam, sa mai vorbim despre dorinte.Dupa ce am mai sarit si neam mai plimbat aveam noi cite cinci lei si davai la magazin.De la magazin am cumparat doua pachete de pesmeti.Pe urma am mai stat noi oleaca si iata ca lu varmea ii vine pofta sa ne mai fotografiem.Dar eu nu avem ce face si davai si niom fotografia.Pe urma am mai stat oleaca si iata ca niste baieti de clasa a3-4-a jucau futbol hai si noi.Am mai jucat si volei sau de-mpasa nustiu precis dar cred ca am jucat два в одном cum am obisuinta de a spune.Pe la vreo 7 dupa amiaza niam imprastiat pe acasa cin am venit acasa am mincat si hai la somn.
Mai jos citeva poze!



Комментариев нет:

Отправить комментарий