суббота, 17 мая 2014 г.

Ziua sporturilor este oare ziua care ne aduce aminte ca sunte o familie mare si ca contam unul pentru altul!

                                      Hei, salut la toti!
Astazi a fost si este pina in seara o zi foarte fruoasa.Stiti de ce?Este asa de frumoasa pentru ca:
1.Afara soarele isi arata fata de dupa nori.
2.Totul este verde pentru ca este primavara.
3.A fodst ziua sporturilor afara pe stadion si a facut o zi ca nici odata pentru mine.
4.Pasarile cinta cintece foarte vesele.
5.Este ziua pe care mi-am dorit-o toata viata.
In aceasta zi toti am inteles cit de mult conteaza cursele.Ele ne aduc veselie si zimbetul pe fata(poate uneori si tristete,cind cineva pierde si aii crezut ca va cistiga).Este ziua care ne face sa ne aducem aminte cit de mult conteaza sa fim uniti nu numai cind vrem sa strigam pe cineva si sal-l incurajam ci si atunci cind avem probleme si credem ca nimik nu ne mai poate salva.Aceasta zi ne duce aminte cit de mult conteaza pentru fiecare dintre noi ca sa fim cei care am fost odinioara.Ca suntem cei care la gradinita,cind eram mici,nu puteam sa nu ne jucam si sa facem totul impreuna.Aceasta zi ne aduce ce in dar ceea ce am pierdut-o demult si anume ,,PRIETENIA''!
O zi fericit a sporturilor tuturor!

Комментариев нет:

Отправить комментарий