четверг, 15 мая 2014 г.

Cum ma imbrac eu la scoala/la dansuri?

                                         Hei,salut la toti!
Astazi am postat acest post si anume despre um ma imbrac eu la scoala si cum ma imbrac la dansuri.Acest post am vrut sa-l postez zilele trecute dar nu am reusit.Deci,SA MA SCUZATI.Deseori ca orice fata ma intreb cum sa ma imbrac la scoala.Si drapt sa va spun eu nu sint tare aranjata in haine.Eu daca gaseesc un stil de haine care se potrivesc cu altele si daca imi place atunci pot sa mer asa imbracata la scoala chear si 3 zile si uneori si 5 din 7.Însa la dansuri e cu totul alt ceva.La dansuri trebuie sa avem o uniforma si sa o spalam la fiecare 1 zi.IN dansuri avem multa foaiala si zghihuiala asa ca fetele trebuie sa se imbrace in lasini,maiou(batnic cind e mai frig afara de exemplu iarna sau toamna tirziu) si parul strins coc si lins.Desigur ca asa si trebuie dar chiar asa strict﴾͡๏̯͡๏﴿ .Daca ma intrebati pe mine asa cred ca e mai bine!
Mai jos am pus fotografii pe care leam cam descris mai sus.





















Fotografiile sint cam urite pentru ca a fotografiat de pe telefon si ameu cam rau fotografiaza.


Комментариев нет:

Отправить комментарий