пятница, 16 мая 2014 г.

Cele mai recente fotografii si ce am mai facut azi

                                   Salut la toti!
 Astazi am decis sa postez pe blogul meu niste fotografii care le-am facut luna trecuta.De ce am scris ,,Cele mai recente fotografii''?Pai am scris asa pentru ca eu de luna trecuta nu prea am facut fotografii.Astazi eu m-am sculat la ora 07:30 si deja m-am imbracat,am strins paturile si am mincat.Mai apoi miam luat geanta pe umar si davai la scoala.Pe la vreo doua,jumatate la trei am ajuns acasa pentru ca am stat vreo cinsprezece minute pe stadion si am mai jucat prinsa pe șerî cu citiva coleci de clasa.Dupa ce am venit acasa am mincat apoi am privit televizorul mi-am mai vopsit si unghiile cu lac roz.Acum mai stau pe site,mai privesc ceva pe youtube apoi am sa-mi fac temele pe miine.A,da si inca ceva miine chiar daca este simbata o sa invatam si mai avem si ,,Ziua internationala a Sporturilor''.Asai de leva ca miine tre sa ne ducem la scoala cinci lectii sa ne chinuim sa le tiriim in spate si apoi si ziua asta cu sportul lor si cu tot.Eu sint clasa a cincea si trebuie miine sa concuram cu cei dea sasea.Trebuie sa concuram trei probe cu a sasea si anume saritura depe loc,alercare la viteza 60 de metri si alergarea de rezistenta baietii 800 metri si fetele 500 de metri.E u drept sa va spun sunt asa de obosita nu deajuns ca am ed.fizica dar si dansuri mai am.De vreo 4 luni in coace ma tot scol de luni pina joi la 06:00 pentru ca trebuie sa imi termin si temele pentru ca seara sunt asa de obosita ca nici la un singur obiect nu am chef sa-mi fac temele.
Okey,asta este cam tot ce-am vrut sa va spun si mai jos aveti pozele pe care li v-am promis!





Комментариев нет:

Отправить комментарий