воскресенье, 25 мая 2014 г.

4 dorinte care ma coplesesc de fiecare data!

                                                         Salut la toti!
Eu azi stateam culcata si ma tot gindeam ce sa mai postez pe blogul meu si ce dorinte am eu care sint pursisimplu minunate sau care cind eram mica imi doream sa fie adevararat sau genul.De obicei nu ma prea plictisesc incit sa nu mai am nici o idee si sa stau sa ma uit in pod si sa vizez cu chii deschisi.Eu cred ca fiecare dintre voi are un vis care poate deveni in realitate.Insa poate este putin straniu majoritatea viselor mele sint imposibile si nu pot fi realizate decit printro magie sau ceva miracole.Mai jos am pus citeva dorinte  pe care le aveam cind eram mica sau chiar acum.
1.Cind eram eu mica nustiu de ce dar imi doream atiit de mult sa fiu zina(rusinoasa acum ma simt)incit mai nu am sarit din pod ca sa am senzatia ca zbor.
2.Imi doresc ca eu si familia mea sa traim intro dimensiune foarte frumoasa cu totul si cu totul magica(nu insensul de afi magie sau cu putere magica).
3.Imi doresc ca sa fiu si o fata libera fara scoala si fara multe chestii care ma enerveaza.
4.Cea mai stranie dorinta este aia de a fi proprietara unui parc de distractii.
Astea au fost dorintele mele cele mai dorite si poate unele dintre ele pot fi sau par stranii.De obicei tin secret dorintele cele mai ascunse sau care le vreau devenite in realitate.Si inca ceva eu cred ca in curind voi face un video in care va voi arata ce am in geanta pentru ca am postat eu ceva despre aceasta idee dar o sa fac videoul ca sa va fie mai clar.A,da si inca ceva daca voi mai posta eu despre ceva de genul ce am in geanta sau in alte chestii sau ce por cind ies cu prietenele mele la o plimbare am sa postez apoi pente citeva zile va voi face si eu un video daca se va primi.Deci asta e tot ce am vrut sa va spun.
                                            Paaaaaaaaaaaaaaaa!
                         

Комментариев нет:

Отправить комментарий