четверг, 5 июня 2014 г.

Reteta pentru ciocolata de casa!

           Hei salut tuturor celor care le plac dulciurile! 
Astazi mam gindit vizionind un clip pe youtube ca nu ar fi rau ca macar odanta in luna sa postez ceva din culinarie.Astazi ca fiind prima oara iata ca mam gindit sa postez o reteta pentruu ciocolata da casa pe care am aflato si eu recent.Eu cred ca aceasta reteta va va placea si voua si poate ca unui din voi o vor incerca.Desigur ca mai stiu si ca nu prea postez pe blog dar nu fac asta pentru ca acum este vremea capsunelor si bunica cu mine am fost la Balti si am cumparat citeva kg(cam multe)si am facut compot si dulceata.Mai jos am pus reteta.
Ingrediente:
500g.de lapte praf
100g.de cacao
450g.de zahar
200ml.de apa
170g.unt taiat cubulete de arime potrivita.
Mod de preparare:
Se toarna apa itro cratita iar in acea cratita se pune si zaharul si se amesteca apoi aceste doua ingrediente se lasa sa clocoteasca fiind amestecate din cind in cind.Dupa ce a clocotit acest sirop se lasa 10 minute fix si apoi se mai lasa un minut sa se racoreasca.In acest sirop se adaoga si untul apoi amestecam foarte bine pina se topeste foarte bine untul.Se pune apoi cacaoa si se amesteca foarte repede si am si o avertizare:pe parcursul prepararii ciocolatei va trebui sa lucram foarte repede.Pe urma se adaoga amesticind in continuare coponenta si pe parcurs se adaoga cite putin lapte praf.Acesta componenta se va preface ca aluatul si este destul de lipicioasa asa ca va veni momentul in care vet avea nevoie sa amestecati cu miinile.Dupa ce sa amestecat totul foarte bine se pune intr-o tigaie si se niveleaza foarte bine cu miinile unse cu ulei dupa ce au fost spalate.Pentru a avea niste cubulete perfecte de cicolata se poate de folosit un asa instrument numit,,Pereti despartitori''.Dupa doua ore de stat la rece precum este un frigider se poate de mincat.Pentru a fi mai explicita vam pus si un video care va spune foarte clar ce aveti de facut.

Комментариев нет:

Отправить комментарий