воскресенье, 13 июля 2014 г.

Ziua de azi

                                Slutare tuturor!!!
Astazi eu am revenit cu un post nou deoarece eu nu am mai postat de mult de aproape doua luni si mam gindit ca nu ar fi rau sa mai postez si eu ceva.Deci dupa cum ati vazut mai sun in titlu este descrierea zilei de azi defapt povestirea zilei de azi.Ca sa nu vorbesc prea mult astazi nu prea am facut cine stie ce si deoarece nu am facut decit sa maninc sa mai vorbesc cu parintii mei pe skype(ca orice om destept care are calculator are si desigur si skype).Pe cind ma mai uitam si eu pe Youtube am observat ca multi adica multe fete fac posturi cu haine de la diferite magazine am decis si eu sa fac peste citeva minute o postare in care sa descriu  un magazin preferat care ma inebuneste cu hainele si incaltamintea sa,in general cu toate produsele sale(are haine si incaltaminte nemai vorbind de accesorii de tot genul, si de un stil mai elegant si de un stil mai jucaus).In general ziua de azi a fost una plictisitoare ca toate celelalte zile de Duminica.Dupa ce voi posta ambele posturi poate cami voi face oridine intre lucruri(putin) si apoi poate sa mai vin cu citeva postari(1-2).Eu nu va promit nimic pentru ca de obicei cind promit ceva numi mai tin promisiunea si cred ca este mai bine sa nu promit nimic pentru ca poate sa se intimple sa mai postez ceva.Desigur sper sa acceptati intoarcera mea pe blog si sami cititi blogul in continuare.

Комментариев нет:

Отправить комментарий