понедельник, 28 июля 2014 г.

Ziua de eri.Planuri pe azi.

Salut si Key,Hey!
Astazi am decis sa va spun care a fost asa numita aventura de ieri.Ieri ca de obicei mam sculat pe la vreo 11:00-11:30.Dupa am mai mancat si ca de obicei am tras si eu un dus rece pentru ca ma aprindeam de caldura.Am mai stat putin pe net.Cind colo mama cu tata se duc la Balti si pe mine nu ma iau?Da dar miau promis ca se intorc intro ora jumate si sau tinut de promisiune.Miau adus citeva dulciuri si pe urma vine fratele lu tata si ii spune ca se duce la raci.Hai si tata!Au venit ei de la raci si cum tata sa nu cumpere cirnaciori.Sau gramadit neamuri la bunica in ograda si pina seara sau chefuit.Hai sa va spun ce sa intimplat mai departe.Tata ma vedea dam medic aseara si ma pus sai scot un spin din talpa.Eu lam scos nu ca el este inca in picior eu nu aveam ce face si iam intrat in voie lu tata.La un moment dat tata imi zice ca gata iaca amu mi lai scos.Dupa jumate de ora tata imi spune sa pun muzica pentru tango.Eu iar ne avind ce face am pus muzica de care mo rugat tata sa pun.Acum pe neasteptate tata vrea sa ma invete tango si vals.Eu nu vreau, nu el spune ca mie mise primeste.Eu stiu ca nu mi se primeste el nu ca se primeste.Eu mam saturat sa sporesc da sai fac si acum lu tata in voie.Cam asta sa intimplat ieri.Acum sa trecem la planurile pe azi.Mai intii mam trezit pe la vreo 08:30 si cind colo mama cu tata se duc la balti si nu ma iau ca am sa ma duc cu suriu la balti pe la vreo trei.Cind in colo vine o fosta vecina dealu bunica cu masina la Cubolta si spune ca o sa ma ieie ea.Acum va pun in ordine planul meu.
1.Ajung la balti.
2.Il scot pe tata din minti.
3.Diseara tata cu mama ma duc in oras.
4.Ne veselim pina tirziu.
5.Hai la pozat.
6.Tat'hai acasa ca am obosit.
Da cam asta este planul meu si dupa cum vedeti este totul organizat.Cam asa miam petrecut eu ziua de ieri si cam asta este planul!
Vam pupat si Key,Bay!

Комментариев нет:

Отправить комментарий