воскресенье, 27 июля 2014 г.

Back to school.Achizitii pentru scoala

Key,Hey=Salut!
Astazi am mai postat ceva insa mam gindit sa fac un Back to school.Mam gindit sa fac asta pentru ca deja miam cumparat totul pentru scoala deoarece a venit mama si tata de la Moscova si au decis sami faca achizitiile pentru scoala acum.Si eu astazi stind degeaba si inca ca miam mai pus telefonul la incarcat mia venit uite cam asa o ideie va pun dialogul mintii mele mai jos.
-Ma uit ce sa fac.Doamne chear Wifiul asta nu poate sa prinda.O nu se descarca telefonul.
Citeva minute mai tirziu.
-Telefonul la incarcat,afara cald,de calculator satula,ce sa fac?Matinca a si fac un post de scoala pe blog.
Da cam asa a vorbit creierul meu.Si intr-un sfirsit mam saturat de gindit mam decis de finitiv sa fac niste poze cu rechizitele mele de scoala.Mai jos poze































Scuze ca pozele sint intoarse cu picioarele in sus dar nu prea am avut timp sa le intorc.Eu va promit ca anul viitor cind voi face un Back to school cu siguranta voi intoarce pozele.Key,Bay=Pe curind!

Комментариев нет:

Отправить комментарий