воскресенье, 27 июля 2014 г.

Nou proiect.Sper sa ma tin de cuvint.

Salutare la toti!
Astazi am venit cu un nou proiect care se va numi ,,Piesele saptamanii''.In acest proiect dupa cum am spus mai sus voi pune in fiecare saptamina cite 2-3 piese care saptamina asta leam ascultat mai mult.Si ca de obicei de fiecare data eu incep proiecte si niciodata nu ma tin in cura pentru ca ori imi este plictisitor sa scriu si sa postez pe blog ori dispar pursisimplu.De obicei asa se intimpla si sper ca de data asta sa nu fac alt ceva si sa numi tin promisiunea de mai sus.Si casa nu spuneti ca de mult nu am postat astazi ma voi stradui cit de cit sa fac inca vreao doua postari asa ca sa incepep proiectul(ce tot spun acolo eu trebuie sal incep nu noi).
1.Alina Eremia-Cum se face?
2.Elena Gheorghe-Oh,mama mia                                                                                                                                 

                                       

3.Doddy feat. Lorena-Bine mersi                                                                                             

Комментариев нет:

Отправить комментарий