воскресенье, 13 июля 2014 г.

Gloria Jeans(GJ)

                                       Salutare tuturor!
Astazi stiu ca am mai postat ceva insa vreau sa va fac cunostinta in acest post cu un magazin in care poti gasi dupa cum ap spun in postul recent de toate.De obicei nu prea imi cumpar eu de acolo haine dar si cind imi cumpar hainele isi merita toti banii deci eu mai jos va voi pune citeva poze cu haine si sub ele descrieri pe care le vad eu in preferinta mea.
      Deci aceasta bluzita are un model destul de interesant si cred ca este oarecum foarte buna in sensul ca acum vara se potriveste cu o pereche de sorti si o perehe de sandale numai bine.Cit in zilele mai racoroase de toamna(si vorbind de toamna ma refer la toamna devreme) sar potrivi de minune cu o pere de pantaloni tip colanti(mai jos in urmatoarea descriere) cu o pereche de macasini si o jacheta.
     Iar aceasta pereche de pantaloni tip colanti se pot imbraca si la o bluza de scoala sau la un punover alb.Deasemenea ei au si putina clasica in ei si sar potrivi de minune cu o pereche de pantofi.Desigur ca ei sar potrivi si cu un maiou mai larg. 

          In continuare dupa cum vedeti aveti o minunata rochita care intro seara in care iesiti cu familia in oras sar potrivi de minune cu o pereche de sandale si o jachetica de deasupra.Aceasta culoare simpatica se poate de purtat numai intro zi senina dintro vara frumoasa(parerea mea).


             Acest costum care defapt este de genul ala de imbracaminte care da impresia de maiou si sorti aparte dar sint defapt cusuti impreuna.Cred ca nu este nevoie sa va spun ca este bine sal purtati cu o pereche de sandale la o iesire cu prietenii(ups,cred ca tocmai am spus ceea ce spusesem ca nu este necesar).


     Si nu cea din ultima haina aceasta bluza tip camasa care sar potrivi de minune cu perechea de pantaloni de mai sus in timpul iernii pe linga asta ca se mai poate si de aranjat miinetele.In general aceasta camasa sau bluza cum vreti asa spunetii se poate de burtat si in timpul toamnei aurii.
     Sper ca va placut ceia ce am postat si ca veti mai intra si pe siteul acestui magazin care il puteti gasi si pe Odnoklassniki.Vam pupat si pe curind.



Комментариев нет:

Отправить комментарий