воскресенье, 28 сентября 2014 г.

Fara subiect!!!

Key Hei!
Astazi am decis ca e timpul deja sa postez pe blog pentru ca eu stiu ca ar fi trebuit toata vara sa postez si sa fac pe linga asta si ,,Piesele saptaminii''.Insa sincer nu am prea reusit mai ales ca deacu e sfirsit de septembrie temele se tot maresc si totul e un inceput ca pe tema asta mia venit si un Motto.Ei bine acest motto cred ca il voi folosi mai des in postarile ce tin de toamna.Astazi am decis sa vin cu postul de genul,,Ce am facut eu azi''sau,,Ziua de azi''.Ei bine,atazi a fost o zi foarte frumoasa si plina de oare doar rau a fost ca a cam fost vintisor si deci va dati seama si deacu nu mai trebuie sa ma mir ca toamna isi intra in drepturile de regina.Mam trezit pe la vreo 08:00-08:30 asa ceva si bunic anu era acasa pentru ca a fost la piata eu cu bunelu am mincat si deja fiecare cu treburile lui eu am venit inapoi si am pus muzica am strins de colo colo si eu ceva din casa si la comp.Ei bine a venit bunica si mia spus ca cea lalta bunica de pe mama mia trimis ceva.Mam uitat bine si am vazut ca era un pachet de pesmeti,un pachet de covrigei sarati,un suc mic,ceva chifle si niste preanici(ei bine mia trimis cea putut).Ai mei au plecat la o verisoara deamia si eu ramin singura acasa.Mam pus eu si miam facut temele desi nu am avut prea multe.Au venit peste o ora si ai mei cu ,,sor-mea'' si am inceput sa ma joc cu ea.Am mai fost si pe la magazin si am cumparat piine si inghetata.Am venit ne-am mai jucat si o trebuit sa ma opresc puin sa termin la franceza.Pe urma a venit si verisoara mea Liliana.A mai sunat si tante Ale si a inceput sa strige ca cind vin sa iau lapte bla bla bla si asa mai departe.Neam dus noi trei si am luat lapte si am venit inapoi doar cu Liliana ca lu Nastea nu io dat voie sa vie cu noi,da lu Dana timboli.Ei bine asta am vrut sa va spun despre ziua de azi eu o sa va tin la curent cu ce o sa postez si casa vedeti voi scrie pe facebook despre toate.Va las pagina in comentarii.
Key Bai!

Комментариев нет:

Отправить комментарий