вторник, 30 сентября 2014 г.

Tag despre scoala:)!

Key Hey!
Astazi revin cu un nou post in care voi raspunde la citeva intrebari ce tin de scoala.Am vazut ca pe net sint destul de raspindite tagurile.Acest post am vrut de dimineata sal postez insa nu am reusit.
                                                   Tag despre scoala:)
1.Care sint lectiile(orele)tale preferate?
Pai daca stau bine sa ma cindesc sint Geografia,Istoria,Ed.civica si L.romana.Ei bine toate imi plac dar astea le ador la nebunie.

2.Care este lectia(lectiile) cele mai neplacute?
Pai cred ca este matematica si fizica si poate putin si ed.fizica.

3.Care e profesorul tau preferarat?
Ei bine cred ca la acest capitol am cel putin 2 profesori pe care nu prea ii prefer eu,acestea fiind profesoara de matimatica si fizica si putin profesoara de biologie.

4.Replicile profesorilor de la tine din scoala?
,,Dece ai intirziat la lectie,cit mai am sa-ti spun sa nu intirzii?''
,,De ce nu ai facut temele pentru acasa?''
,,Gata te dug la derectoare.''
,,Da agenda mai repede.''
Pai daca stau sa ma gindesc mai bine sint foarte multe si ar trebui nustiu cit timp pentru a le scrie pe toate.

5.Ce parere ai despre uniforma scolara?
Pai oricum nu prea am o parere foarte buna pentru ca degeaba dai pina la mia de lei si o imbraci primele 2 saptaminii de scoala si ultima saptamina de sfirsit de an scolar.

6.Relatiile cu colegii de clasa.
Cind vine vorba despre colegii de clasa cu toti prietenesc dar incerc sa nu prea vorbesc cu ei pentru ca ma pot afecta de boala leneviei si oricum in ziua de azi fiecare pe linia sa, cum spune bunica.

7.Estimati de la scoala 5 puncte aspectul scolii vostre(toaletele,birourile,cantina,coridoarele,sala desport...)
La liceul in care invat eu e foarte bine in salile de clasa totul e normal banci si scaune noi au fost aduse in aproape fiecare clasa,sala de sport e foarte buna,cantina la fel,coridoarele pline cu flori iar imi plac,de vestimentatie nu mai spun nimic pentru ca in ziua de azi toti venim cum vrem imbracati la scoala,iar toaletele eu cred ca nepunind in consideratie alte toalete ale noastre sint inca bune.
Asa ca dau 5 puncte.

8.Cum ti se par anii tai de scoala?
Anii mei de scoala sint foarte normali pentru ca doar odata-n viata facem scoala si daaca mai luam si in consideratie si profesorii atunci e super duper de bine(sau sint super duper de buni anii de scoala).

Cam atit cu tagul despre scoala.Sper ca va placut si da.
Key Bay!

Комментариев нет:

Отправить комментарий