воскресенье, 28 сентября 2014 г.

O dimineata din viata mea de eleva!

Key Hei si buna dimineata!
De dimineata miea venit o idee si am decis so fac acum ca sa nu o fac dupa amiaza.Dupa cum vedeti si in denumire este vorba de rutina mea de dimineata.Acum sa trecem la subiect!Rutina mea de dimineata incepe la 07:00 pentru ca atunci ma trezesc.Dupa ce ma trezesc deabinelea plec la baie sa ma spal pe fata etc.Apoi revin din nou in camera si fac paturile dupa care ma imbrac ma piept(si cind vine vorba de haine e dificil pentru o fata sa sa aleaga).Bine dupa toate astea este o alarma(bunica)care ma cheama sa eau masa(si cind vine vorba de masa cine stie ce o ne puna pe masa pentru ca in fiecare dimineata e ceva nou si gustos).Dupa ce am mincat binisoar am stins calculaturul si miam luat geanta si daca am ed.fizica sau ed.plastica atunci imi iau si pachetul.Ei bine cam asa este o rutina deamea pentru o zi di viata mea de eleva.
Key Bay!

Комментариев нет:

Отправить комментарий