вторник, 30 сентября 2014 г.

Ziua de azi:)!

Key Hey!
Acum citeva ore am mai postat doua posturi si am decis sal fac si pe al treilea deoarece acesta poate sa completeze cele care leam facut cit si blogul.
Astazi a fost o zi cam obositoare inchipuitiva 6 lectii,dupa ajut-o pe bunica la curatenie,fa temele si insfirsit mai stai putin pe site.Aceste lucruri va le voi descrie mai amanuntit.Dupa cum vam spus mai sus astazi am avut 6 lectii si cred ca nu va intereseaza foarte tare dar va spun obiectele mai jos in colonita:
1.L.romana
2.Matematica
3.L.rusa
4.Istoria
5.Ed.fizica
6.Arta plasica
Asa este orarul de marti.Cind am ajuns acasa bunica repede ma trecut la masa pentru ca urma sa facem curatenie in bucataria de vara si sa maturam putin pe afara.Dupa toate astea eu insfirsit am putut sa-mi fac temele.Citeva minute mai tirziu bunica cu bunelu trebuiau sa plece nustiu unde si eu am ramas singura acasa.Sa stiti voi ce mam bucurat ca am ramas singura.In sfirsit am putut sa-mi termin temele mai repede si sa stau si eu putin pe net.Ei bine inainte de ami face temele am mai stat eu putin pe Internet si am postat celelalte doua posturi pina a venit bunica si a inceput sa ma bata la cap cu temele si ca degraba no sa invat de loc si tot asa mai  departe bla,bla,bla,bla.Eu casa scap de acele ,,zgomote'' am lasat calculatorul si mam apucat de teme.Si sincera sa fiu nu am avut multe teme dar oricum trebuie sa-mi fac temele.Dupa ce am terminat lectiile am vorbit jumatate de ora cu parintii mei care sint plecati peste hotare.Au venit si ai mei de unde au fost plecati si am vorbit toti binisor.Si acum bunicii mei au vrut sa beie un ceai si mau invitat si pe mine asa ca eu am refuzat.Acum ascult muzica de la ,,Next star'',o emisiune din romania .Vreau sa va spun ca dintre toti copii concurenti am indragit-o pe Elena Hasna,o fetita de doar 12 ani care are o voce de aur.
Ei bine cam atit pe azi vam pupacit pe toti cei care imi citesc blogul si va urez o noapte buna si dulce tuturor.
Key Bay!:):):):):):):)

Комментариев нет:

Отправить комментарий